neděle 4. srpna 2013

Koupání, talking a chuť něco dělat

Dnešní odpoledne jsem strávil u vody s kamarádkou a (i když to dělám hodně málo) prozradil jsem jí, že mám blog, kam píšu. Trochu jsem se bál. Nevím proč. Asi se trochu stydím ukázat to někomu kdo mě zná osobně. Vlastně ani nevím proč. Každopádně si něco přečetla a první věta byla: Přemýšlel jsi o tom, že by jsi začal psát povídky? Zarazilo mě to. Hodně. A udělalo ohromnou radost, protože to samé mi už řekla i Lousie. Trochu o tom začínám přemýšlet. Možná, že něco napíšu a dám to sem. Nebo si budu psát jen tak pro sebe.
Bavili jsme se taky dost o knížkách a dozvěděl jsem se o jedné stránce: goodreads.com. Založíte si tam účet a označíte knihy, které jste přečetli, které chcete přečíst nebo které právě čtete. Líbí se mi to. Je to dobrý nápad a dobrý způsob jak si najít něco nového na čtení. Kdyby jste si tam náhodou někdo založil účet, napište mi ho do komentářů. Neznám moc lidí, kteří by zde byli.
Byl to dobrý den, příjemně jsem si odpočinul a dostal jsem chuť víc psát a víc číst. Momentálně čtu další knihu od Erlenda Loe takže bych sem brzo měl zase něco málo napsat.
Mimochodem by mi udělal radost nějaký ten komentář. Jestli se vám něco líbí nebo nelíbí, jestli s něčím souhlasíte nebo nesouhlasíte tak budu rád, když to sem napíšete. Člověk z toho má lepší pocit, když vidí, že s ním lidi komunikují. Ať už negativně nebo pozitivně.

4 komentáře:

  1. Píšeš pěkně tak ano, proč nepsat víc? Představit někomu bog jsem se zpočátku taky dost bála. Výhoda je, že když píšeš opravdu dlouho, přijde ti to tak přirozené, že je to pomalu první věc, co o sobě říkáš, když mluvíš o zájmech a nakonec lidé to neberou nijak zle... tedy pokud nepíšeš o nich :) hodně lidí i z mého okolí pak chtělo taky psát, je to zvláštní, že to nakonec i přátele strhne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já si právě nejsem úplně jistý jestli píšu jak ty říkáš pěkně. Rád bych se k něčemu takovému dopracoval. Psát mě baví a hodlám to dělat dál jen...asi ještě potřebuji nabrat nějakou jistotu, která mi chybí :) To půjde.

      Vymazat
    2. Prostě procvičuj, zkoušej různé kratší žánry, jestli se do nich umíš vžít a najdi někoho, komu budeš věřit a dávat mu to číst všechno, aby i on mohl mít pořádný náhled na tvé psaní... nejlépe někoho, kdo sám psaní trochu ovládá a tak může i poradit. Pokud není v okolí, tak přes net, jsou různé skupiny pro autory, třeba anonymně, aby ses nemusel bát kritiky. A navíc, pokud někdo kritizuje tvůj text, není to kritika přímo tebe, ale prostě těch slov... kupí se ti v hlavě různě, málokdy stejně, je to jen jeden moment v životě. Tolik to neznamená.

      Vymazat
    3. Úplně jsem na tenhle komentář pozapomněl. Snažím se a jelikož psaní teď nabírá většího významu asi je čas ten blog ukázat více lidem. Myslíš, že můžu?

      Vymazat