pondělí 12. srpna 2013

Co bylo Co bude

Už je za námi více jak polovina prázdnin. Hrozné. Strašně rychle to utíká a škola se neúprosně blíží.
Do konce prázdnin bych chtěl pořád číst, co to půjde a také pochopitelně psát jak jen budu moct. Zítra jdu do knihovny se seznamem delším jak test na chemii (fujtajbl!) takže dál budu pokračovat v recenzích. Dále už asi bude hotové hororové video, kterému jsem se v poslední době moc nevěnoval. Zkrátka na to nebyl moc čas. Každopádně to, co zatím mám vypadá dobře a jsem s tím spokojený. Zbytek prázdnin si chci užít, jak jen budu moct. Uvidíme. Teď chci být s panterkou, brazilkou a s lidmi se kterými se přes rok není moc možnost vidět. Pak se také pomalu rozvíjí jistý návrh, který souvisí s tím jak jsem přemýšlel o tom, že začnu psát něco jako povídky. Vypadá to dobře. Hodně dobře. Těšte see. Také návštěvnost blogu překonala hranici první tisícovky a při té příležitosti jsem přemýšlel o změně vzhledu. Nejsem si tím ale úplně jistý takže pokud chcete, v pravé části vedle článku je otázka, na kterou by jste mohli odpovědět. Emmett děkuje.
Mimochodem! Dnes jsem narazil na skotskou kapelu Chvrches a celý večer neposlouchám nic jiného! Tahle banda z Glasgow hraje velice osobitý electronic synthpop, do kterého zatahují i skotské prvky. Delikatesa pro uši! Tady máte rozhovor s kapelou v době kdy hrála v Praze. Předskakovala dokonce Depeche Mode.
Teď jdu spát protože mě zítra čeká brigáda. Sad Kuba.
Mějte se hezky a užívejte si zbytek prázdnin.

.



4 komentáře:

  1. Jak můžeš nemít rád chemii? :D Je sice pravda, že jsem na základce neměla nejlepšího učitele a že existují i předměty, které mám radši, ale jsem chorobně závislá na chemických vzorcích.
    A jinak, jelikož jsem na tvůj blog vlastně narazila přes ourstories, tak bych si tvoje něco jako povídky moc ráda přečetla.
    (Už jsem hlasovala včera. Ten design je skvělej, strašně se mi líbí ten odstín modré.)

    (Pořád Skřítek, sopecne-sklo.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chemie mě nikdy moc nebavila a ani mi nešla bohužel :D Přes ourstories? Jakto? Zatím jsem napsal jen jednu povídku a ještě není zveřejněná. Takže čekám. Jak tam jsi?
      Za hlas děkuji:)
      Teď jdu na ten tvůj blog!

      Vymazat
    2. Koukala jsem přes administraci na nové komentáře a viděla tam lidi - mezi nimi i tebe -, jak žádají o administraci a z nudy jsem se koukla na pár profilů. Jsem ráda, protože jinak bych na tebe nenarazila! Publikuju tam pod přezdívkou Imperatrix a strašně mě štve, že jsem nezvolila starýho dobrýho Skřítka. Ale tak co už. A těším se, až bude zveřejněná!

      (Pořád Skřítek)

      Vymazat
    3. Ahá. Tak to jsem moc rád! Kouknu. Pak kdyžtak můžeš napsat jestli se líbí nebo ne. Každopádně pořád čekám a čekám!

      Vymazat