neděle 1. září 2013

Je to tady

Další školní rok. Při těch slovech se mi protáčí všechny vnitřnosti a dělají dvojitý frontflip. Dva měsíce odpočinku jsou pryč a nás čeká deset měsíců dřiny. Ale co s tím uděláme? Nic. Musíme se s tím nějak poprat. Takže vám všem přeji úspěšný školní rok pokud možno bez myšlenek na sebevraždu nebo vraždu ostatních. Tolik k tomuto 'veselému' tématu. Myslím, že není třeba psát si 4745564 statusů, protože to nám školu nezruší. Slap them all.
Každopádně mě ještě tento týden čeká stanování ve Slovinsku a Chorvatsku. Na to jsem opravdu zvědavý. Takže se mi škola naštěstí o trochu posune. Pokud mě nesežerou vlci, nespadnu ze skály nebo něco podobného, napíšu sem zase něco za cca týden. Nejspíš bych chtěl napsat pár řádků o Zoufalství. Upřímně nemám tušení jak často budu schopný sem psát, když bude škola. Času bude podstatně méně, ale určitě se budu snažit co to půjde.
Tak přeji pevné nervy a prozatím se mějte!)

1 komentář: