čtvrtek 12. září 2013

Staré fláky

Každý z vás má určitě nějakou píseň (nebo písně), kterou poslouchal před hooodně dlouhou dobou. Píseň, která vám připomíná určité období a s ním spojené vzpomínky. Ať už dobré nebo špatné. Nebo píseň, která vás baví, i když od doby, kdy jste jí slyšeli naposled se inteligence dnešních 'slečen' snížila tak, že za chvíli to bude nejchladnější místo na Zemi. Já jsem poslední dobou narazil na poměrně dost takových písní a tak jsem si řekl, že bych jich mohl pár vypíchnout a dát je sem. Neberte to jako konkrétní obraz toho, co poslouchám nebo co jsem poslouchal. To opravdu ne. Jen si zkusím během krátké chvíle vzpomenout na ty první, co mě napadnou a bezmyšlenkovitě je sem dám.
Myslím, že hudba nás ovlivňuje mnohem víc než si myslíme, ale o tom zase někdy příště.
Jdeme na to. Čekidaut.

























Fuuu. Je to těžké. Je jich tolik. Tyhle mě napadly jako první, ale za nimi spousta dalších.
A v neposlední řadě asi ta nejdůležitější. Ještě aby mi tu taky chyběl. :)

no matter where life takes me, find me with a smile 
pursuit to be happy only laughing like a child 


Žádné komentáře:

Okomentovat