pátek 28. února 2014

Hakan Nesser - Čtvrtá oběť

Kaalbringen, klidné letovisko zasáhne ošklivá událost. Dojde zde ke třem brutálním vraždám. Hrdlořez, jak ho pojmenuje místní tisk, zabíjí své oběti ranou sekerou a místní policie ví, že tohle nebude jen tak obyčejný případ. Povolán je tedy komisař Van Veeteren, kterému končí dovolená a právě on je člověk, který by podle všeho měl hrdlořeza dopadnout. Případ je ale velice komplikovaný a vodítek je málo. Čas běží a další oběť je už nejspíš v sevření vraha.
Měl jsem trochu problém se do knihy začíst, ale rozhodně to nebylo dáno tím, jak je kniha napsaná, ale tím, že jsem prostě neměl čas. Ke konci už jsem cítil, že mě kniha pustit prostě nechce, a tak jsem si s chutí vychutnal alespoň velice překvapivé finále. Moc se mi také líbily myšlenky a pocity hrdinů, které se autorovi podařilo skvěle vylíčit. Rozhodně vám můžu tuto čtivou knihu, která byla oceněna mnohými cenami, doporučit. Není ani nijak dlouhá takže jí zhltnete během krátké chvíle. 



Žádné komentáře:

Okomentovat