neděle 10. listopadu 2013

Dny se zkracují

Přišel listopad, pro mě jeden z nejlepších měsíců v roce a to nejen protože mám narozeniny (i když...). Co to znamená? Podzim vrcholí velkým finále, kdy stále prší, je chladno, zkracují se dny a všechno má své kouzlo. Nemůžu si pomoct. Vím, že jsem o tom sem několikrát psal, ale pro mě to je jedna z nejkrásnějších věcí. Máte rádi tohle období vy?
Další dobrá zpráva (jako jedna z mála, heh) je, že se mi do ruky dostal další Nesbø! 7. díl sněhulák je obecně považován za jeden z těch lepších a zatím mne opravdu moc baví. Mám ale vždycky trochu strach, že mě kniha tak nevezme, když mi jí někdo přechválí. Proto se dost často snažím snížit očekávání. U nejprodávanějšího Nora v Česku se mi ale nestalo, že by nenaplnil mé očekávání a to zatím plní i sněhulák. Určitě o něm chci něco málo napsat. 
Kromě toho, že chodím do MF, budu teď psát do studentských novin a první článek bude o skandinávské literatuře. Z toho mám ohromnou radost, protože poprvé od doby, co píšu do novin, budu psát o něčem, co mě opravdu baví a zajímá. To je pro mě v psaní jedna z nejdůležitějších věcí. I tak mě ale obecně psaní do novin baví a jsme strašně moc rád, že se mi teď naskytly tyto možnosti.
Sport? 
I když o sportu jsem sem asi nikdy nepsal, myslím, že by jsem mohl napsat něco málo o tom, co sleduji. 
San Jose! Jsem strašně moc rád, že začátek sezony vyšel žralokům na jedničku. Pochopitelně i za Hertla, u kterého jsem se ze začátku bál, aby si dokázal udržet určitý standart a neskončilo to u povedených prvních zápasů. To se ale nestalo a myslím, že je na dobré cestě. Pořád hraje to, co umí a myslím, že má na to, aby se v týmu udržel. Dost mu podle mě pomohlo to, že hraje v první lajně s Thortonem. Ještě bych ale raději nebyl přehnaný optimista. Každopádně mě těší to, jak Sharks vlétly do sezony a doufám, že nám to vydrží! Škoda jen těch posledních zápasů, které nám moc nevyšly. Nevadí, zítra si zlepšíme chuť na Winnipegu. GO SHARKS!
Liverpoolu se také povedl start do nové sezony Premier League. Tým se změnil, přišlo dost nových hráčů a víceméně všechno klape tak jak má, i když vždycky se něco najde. Musím si pochválit Sakha v obraně, Mignoleta v brance a výborného Sturridge (nejlepší střelec PL) v útoku. Neuvěřitelně povedené nákupy! Do toho staré tváře jako Škrtel, Agger, Coutinho, Lucas atd. Tým okolo kapitána Gerrarda tak ukázal, že má na to hrát o přední příčky a rozmetal všechny pochybnosti. Sama o sobě je kapitola Suárez, který se po trestu vrátil do sestavy a střílí mu to náramně! Snad se tedy uklidnil a potvrdí svá slova o tom, že dospěl a dozrál. Doufejme. YNWA
Dnes večer jsem mimochodem objevil kapelu The National a zatím jsem si nepustil nic jiného. Takže doporučuji.
Trochu jsem se rozepsal. Nevadí. 
Kdyby jste měli nějaké připomínky nebo komentáře, budu moc rád, když mi je sem napíšete. Užívejte podzim, ahoj.


Žádné komentáře:

Okomentovat