úterý 1. října 2013

září...září...září!

V první řadě bych chtěl omluvit mou nečinnost tady. Září bylo jako vždy dost náročné a zkrátka je toho hodně. Rozhodně to ale neznamená, že sem přestanu psát. Nejspíš to ale asi bude bohužel méně časté.
Naskytly se ale nové příležitosti, co se psaní týče a já jsem za ně ohromně vděčný. Začnu chodit na praxi do novin, píšu pro školu a celkově začíná psaní nabírat vážnějšího významu. Zatím je ale všechno na úplném začátku takže se uvidí, jak se s tím Emmett popere. Nerad předbíhám.
Na konci srpna jsem sem dával knihu Dějiny bestiality, o které jsem hodlal napsat recenzi, avšak musel jsem jí na nějaký čas odložit. Mám v plánu se k ní ještě vrátit, ale uvidím zda o ní napíši. Prozatím jsem se pustil do nejlepšího švédského kriminálního románu roku 2008. Smršť Johana Theorina mě ohromila a určitě bych vám o ní chtěl něco málo napsat.
Jak jste odstartovali školní rok vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat