středa 30. října 2013

Johan Theorin - Mlhy Ölandu

Hned ten den, kdy jsem dočetl knihu Smršť jsem si zarezervoval v knihovně další díl ze série krimi románů odehrávající se na ostrově Öland z pera Johana Theorina.
Julia, které se před mnoho lety ztratil syn, se vrací na ostrov, protože jejímu otci přišel poštou sandálek ztraceného dítěte. Rozhoduje se konečně a definitivně uzavřít bolestnou kapitolu jejího života a přitom jí čeká nejedno překvapení. Ostrovem stále kolují pověsti o tom, že se zde znovu pohybuje vrah Nils Kant, který je údajně několik let mrtvý. Má nějakou spojitost se zmizením jejího syna? Dokáže se vyrovnat s tím, co na ostrově zjistí?
Kniha je stejně jako Smršť neuvěřitelně poutavá, napínavá, plná tajemství a překvapení. Právě tajemnost, která se stupňuje s každou stránkou vás nenechá ani na chvíli v klidu a dorazí vás při naprosto neočekávaném rozuzlení. Neuvěřitelně napsané a pro mě mistrovské dílo. Slovy nejde popsat, jak moc mne kniha bavila. Prostě si přečtěte Mlhy Ölandu a dejte mi za pravdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat